این 7 زن ثابت می کند که جوانی به سن و سال نیست !!

  زن2

نام تجاری ایتالیایی مارگون میلان به دنبال نشان این موضوع است که سن، زیبایی را تعریف نمی کند. آنها یک پروژه درباره نامحدود بودن زیبایی راه اندازی کردند و از زنان 50-86 ساله دعوت می کنند که با آن ها همکاری کنند.

این زنان بسیار متفاوت هستند اما همه آنها با افتخار، سن خود را بیان می کنند. آن ها با باور داشتن زیبایی هایشان، کار مدلینگ را انتخاب کرده اند. آنها می گون با این کار هم خودشان لذت می برند و هم اینکه باعث ترویج اعتماد به نفس در زنان می شوند.

اورنلا، 55 ساله

زن،زیبایی،جوانی،زندگی بهتر
راز جوانی این است که خودتان باشید و از وجود خودتان لذت ببرید. لحظه های شاد زندگی را به خاطر بیاورید و مرور کنید. تولد یک کودک، اولین بوسه، یک غروب فراموش نشدنی … هر کس لحظات ارزشمند مخصوص به خودش را دارد. زیبایی و جوانی در حفظ سادگی است. سادگی باید در رفتارتان نیز وجود داشته باشد. به این طریق سادگی و زیبایی در نوع لباس پوشیدن ، افکار و ظاهر شما اثر خواهد گذاشت.

ادویج، 54 ساله

زن،زیبایی،جوانی،زندگی بهتر
راز جوانی من فرزندانم هستند. من دو دختر، 29 و 33 ساله دارم. شادی، دستاوردها و موفقیت های آن ها انرژی غیر قابل وصفی دارد که با هیچ چیز آن را عوض نمی کنم.
“شما می توانید خود را یک فرد زیبا ن بدانید اگر بر نفس خودتان مدیریت داشته باشید.زیبایی طبیعی، دست نخورده، چیزی است که نمی توان نادیده گرفت. من سوفیا لورن را مظهر زیبایی طبیعی می دانم زیرا دارای زیبایی طبیعی و دست نخورده بود.

گابریلا، 58 ساله

زن،زیبایی،جوانی،زندگی بهتر
راز جوانی در حرکت، پیشرفت و توسعه شخصیت هر فرد نهفته است. این ویژگی ها ایده های خیره کننده و جالب ایجاد می کند و شما را با افرادی شبیه به خودتان هم قدم می کند.

سایارینا، 87 ساله

زن،زیبایی،جوانی،زندگی بهتر
راز جوانی من این است که با عزیزترین افراد زندگیم به مسافرت می روم. مواد غذایی ساده بخورید. بدون نیاز به اختراع غذایی عجیب: مثلا یک ماکارونی ساده با گوجه فرنگی  و پونه کوهی می توانید یک شاهکار آشپزی واقعی باشد.
زیبایی متناسب است با درس گرفتن از تجربه های زندگی. زیبایی اولین جلوه از هوش هر فرد است.

جماویتال، 54 ساله

زن،زیبایی،جوانی،زندگی بهتر
راز جوانی من فرزندان من هستند. از زمانی که دخترم به دنیا آمد من احساس می کنم دوباره متولد شدم . آنها زندگی من هستند.
زیبایی هیچ ربطی به، مدل، برند و قیمت های بالای لباس ها ندارد. شما می توانید حتی با پوشیدن یک لباس ساده، بسیار زیبا شوید.

دانیلا، 57 ساله

زن،زیبایی،جوانی،زندگی بهتر
راز جوانی است در لذت بردن از همه روز های زندگی است. همچنین راز جوانی در هماهنگ کردن خودتان با دیگران است که باعث می شود از زندگی بیشتر لذت ببرید.

والریا، 53 ساله

زن،زیبایی،جوانی،زندگی بهتر
راز جوانی در کاری است که واقعا دوست دارم  و انجام می دهم. من واقعا باور دارم که، اگر شما بدون لذت کار کنید، خیلی زودتر پیر می شوید.
زیبایی؟ این غیر ممکن است آن را یاد بگیریم، شما با آن به دنیا می آیید. آن در شخصیت شما نهفته است که باید آن را رشد دهید. که البته کار بسیار سختی است.

 

Check Also

اشتباهات رایجی که به خودرو آسیب می زند

  ۳۰ مورد از اشتباهات رایجی که به خودرو آسیب می زند هیچ‌کدام از ما …