اینستاگرام دو امکان جدید ارائه کرد

 اینست2ا
اینستاگرام هفته گذشته نسخه جدید اپلیکیشن خود را با دو ابزار جدید و امکان دریافت اعلان انتشار عکس کاربران مورد علاقه افراد به روز کرد.
شبکه اجتماعی مبتنی بر موبایل اینستاگرام با زیاد شدن اپلیکیشن مختلف برای اعمال فیلترهای متنوع روی عکس‌ها و انتشار آن در اینستاگرام، تلاش می‌کند ابزارهای ویرایشی خود را کامل‌تر و جذاب‌تر کند تا کاربرانش برای ویرایش عکس‌ها از دیگر اپلیکیشن‌ها کمک نگیرند.
در همین راستا هفته گذشته اینستاگرام دو ابزار جدید به بخش ویرایش عکس خود اضافه کرد؛ Fade و Color که با کمک این دو ابزار کاربران می‌توانند رنگ‌های مختلفی هنگام ویرایش روی عکس‌های خود اعمال کنند.
ابزار Fade افکت‌های نرم‌تر و بهتری روی رنگ‌های عکس اعمال می‌کند. این فیلتر روی بخش‌های خاصی از عکس تمرکز کرده و تغییرات را اعمال می‌کند.
مانند فیلترهای دیگر در منوی Adjust ابزار Fade هم به همراه نوار لغزنده یا اسلایدر همراه شده که توسط آن می‌توانید میزان افکت تصویر را تنظیم کنید.
ابزار Color هم مختص افزودن رنگ‌های متنوع به عکس است، این ابزار رنگی مشخص را به سایه‌ها و رنگ‌های روشن عکس اضافه می‌کند؛ رنگ‌های زرد، نارنجی، قرمز، صورتی، بنفش، آبی، فیروزه‌ای و سبز در این ابزار در دسترس قرار گرفته‌اند. این ابزار برخلاف Fade دارای نواز لغزنده یا اسلایدر جهت کنترل شدت رنگ نیست.
در نسخه جدید اینستاگرام، کاربران همچنین می‌توانند با روشن کردن اعلان کاربرانی که به عکس آنها علاقه‌مند هستند به محض انتشار عکس توسط آنها هشداری دریافت کنند و به این ترتیب سریع‌تر در جریان فعالیت کاربران مورد علاقه‌شان قرار بگیرند.
منبع : زومیت

Check Also

زندگی راحت و امن و بدون SMS

شبکه های اجتماعی اینترنتی برای موفق شدن یک راه بیش تر ندارند. جلب توجه نوجوانان …