آقای پاچینو هم به این نتیجه رسیده است: «احساس می‌کنم در میانه یک “دنیای جدید” هستم»+ درس زندگی، که از دوست در حال مرگ‌اش گرفت

All

آل‌پاچینو، هنرپیشه محبوب سینما، احساس می‌کند وارد یک دنیای بازیگری جدید شده است.

به گزارش سرویس سینمای جهان کافه سینما، این بازیگر 75 ساله، که بیش از چهار دهه در عرصه سینما فعالیت کرده است، در گفتگویی با خبرنگار روزنامه گاردین به تغییرات چشمگیر صنعت سینما و دنیای بازیگری اشاره کرد و گفت: «احساس می‌کنم در میانه‌ی یک دنیای جدید هستم. برایم جالب است که راهی تازه پیدا کنم و خودم را با این شرایط تطبیق بدهم. این روزها دنیای سینما با سرعت شگفت‌آوری در حال تغییر است.»

این چهره مطرح هالیوودی که طی این چهار دهه نقش‌های متفاوتی، از گانگستر مافیایی سه گانه «پدرخوانده» گرفته تا فیلمساز ناموفق فیلم «سیمون»، را ایفا کرده است، در ادامه این گفتگو به علاقه‌اش به ادامه حرفه بازیگری در این سن و سال اشاره کرد.

او در این باره توضیح داد: «تا زمانی که از نظر جسمی توان داشته باشم به کارم ادامه می دهم. تمایلی ندارم بازیگری را کنار بگذارم. ببخشید، چرا باید این کار را بکنم؟ چرا بیست سال پیش این کار را نکردم. چرا چهل سال پیش این کار را نکردم. ترک کردن حرفه مورد علاقه‌ات چه سودی دارد؟ ببین، دوستی داشتم که در سن سی‌و‌پنج سالگی به خاطر بیماری سرطان از دنیا رفت. فقط سی‌و‌پنج سال‌اش بود. تمام مدت کنار او بودم. یک روز به من گفت ‘یه چیزی فهمیدم که می‌خوام بهت بگم: سه ماه، سه سال یا سی سال هیچ تفاوتی با هم ندارن’ در آستانه مرگ به این بینش رسیده بود. و من کاملا می‌فهمیدم چه می‌گوید.»

caffecinema.com

Check Also

عباس کیارستمی؛ آبروی سینمای ایران

کیارستمی در کنار ‘جنگل بدون برگ’ عکس: پوریا ماهرویان پوریا ماهرویان بی‌بی‌سی عباس کیارستمی٬ فیلمساز سرشناس …